FAQ

U heeft een vraag die u hieronder niet terugvindt?
Stuur ons een mail op info@a-petite.be of via het contactformulier op de site. Wij antwoorden binnen de 24 uur op uw vraag.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten zijn gratis  voor een bestelling met een totaal bedrag van meer dan €100. Voor een bestelling van minder dan €100 vragen wij een standaard leveringskost van €6.

Hoe lang duurt het voor ik mijn pakket heb?
U ontvang het pakket tussen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling.

Hoe gebeurt de levering?
Uw levering gebeurt met Bpost. Na bestelling duurt het 3 tot 5 werkdagen vooraleer uw bestelling bij u thuis of op kantoor geleverd wordt. Wanneer u niet thuis bent of u kunt het pakket niet aannemen dan wordt dit in het dichtsbijzijnde postpunt achtergelaten. U kunt het dan daar gaan afhalen met het document dat u in uw bus terugvindt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de transporteur langskomt met het pakket?
De chauffeur van Bpost laat een bericht achter. Telefonisch kunt u een 2de poging tot levering vragen of u haalt het pakket gewoon af in het dichtsbijzijnde Postpunt op vertoon van uw identiteitskaart.

Hoe gebeurt de betaling?
U kunt betalen met de meeste kredietkaarten of met uw Paypal account. Paypal garandeert veilig betalingsverkeer. U wordt in de laatste stap van uw bestelling doorverwezen naar een veilige Paypal login pagina. Wanneer u een account bij Paypal heeft logt u in . Wanneer u GEEN Paypal account heeft dan kan u als gast inloggen. U geeft gewoon aan dat u geen account heeft en wordt doorverwezen naar een pagina waar u met VISA, AMEX of Mastercard kunt betalen, alsook uw facturatie- en leveradres kan aanduiden. Dan heeft u nog de keuze of u alsnog een account wilt aanmaken of niet.

Hoe vraag ik een factuur aan?
Stuur ons een mail info@a-petite.be met vermelding van uw bestelnummer en facturatiegegevens.

Hoe lang is de houdbaarheid van deze producten?
Dat varieert van product. We kunnen wel garanderen dat deze producten niet gekoeld moeten vervoerd worden en dat de kortste houdbaarheid 1 maand is.

Zijn deze producten echt nergens anders verkrijgbaar?
De producten in uw apérobox zijn in enkele speciale foodwinkels in België verkrijgbaar. Deze producten worden vooral geleverd aan toprestaurants en topchefs.

Hoe verloopt de retourprocedure?
Volgens het consumentenrecht kunt u uw bestelling terugsturen binnen de 14 dagen mits strikte voorwaarden van het niet gebruiken en/of openen van de producten in de box. Uw retourformulier zit in uw verzenddoos. U hoeft enkel de doos terug te sluiten en de retoursticker op de doos te plakken, duidelijk zichtbaar over het originele etiket. U geeft dit pakket af in het dichtsbijzijnde Postpunt. Na ontvangst van het retourpakket en nazicht op beschadiging storten wij u het bedrag terug. Let op deze procedure kan tot 14 dagen in beslag nemen.

U bent niet volledig tevreden?
Aarzel niet om ons dit te melden. Wij groeien graag en staan steeds open voor feedback om u in de toekomst nog beter te bedienen. U kunt ons per mail (info@a-petite.be of via het contactformulier op de website een bericht nalaten. Wij behandelen dit bericht met veel aandacht en zorg in alle discretie.